Комітет Підприємців Львівщини

Відкрите звернення ГО Комітет підприємців Львівщини

Щодо ситуації з призначенням керівника ДФС у Львівській області.

Президенту України
п. Петру Порошенку
 
Прем’єр-міністру України
п. Арсенію Яценюку
 
Міністру фінансів України
п. Наталії Яресько
 
Голові Львівської обласної державної адміністрації
п. Олегу Синютці
 
НАРОДНОМУ ДЕПУТАТУ УКРАЇНИ і Голові ДФС України
п. Роману Насірову
 
 
ВІДКРИТЕ ЗВЕРНЕННЯ
 
Шановні панове!
 
Комітет підприємців Львівщини як організація, яка понад десять років захищає український бізнес від українських чиновників, не могла стояти осторонь процесу призначення начальника ГУ Державної фіскальної служби у Львівській області. Як представники громадськості ми взяли дієву участь у процесі відбору кандидатів, наполягаючи не на персоналіях, а відстоюючи відкритість та послідовність демократичної процедури.
На жаль, змушені констатувати, що чиновники виявилися неготовими прийняти нові правила гри, за якими намагається жити громадянське суспільство після Революції Гідності.
Незважаючи на те, що Президентом України під час робочого візиту до Львова 02 липня 2015 року було дано чітке доручення провести призначення керівника фіскальної служби області прозоро та із залученням громадськості, народним депутатом України та за сумісництвом Головою ДФС України робляться постійні спроби призначити своїх ставлеників в обхід процедури конкурсного відбору, які збурюють громадськість та вже призвели до блокування будівлі ГУ ДФС у Львівській області. І лише принципова позиція громадськості та голови Львівської обласної державної адміністрації не дали можливості відбутися підкилимному призначенню.
Останньою краплею, яка переповнила наше терпіння, стало намагання призначити на посаду начальника ГУ Державної фіскальної служби у Львівській області п. ІгораКондро всупереч Рішенню Ради з кадрових питань ДФС України від 04 березня 2015 року. При цьому, п. Віктор Пригаровський, представлений як керівник апарату ДФС України, на зустрічі із громадськістю 13 липня 2015 року в сесійній залі Львівської обласної ради повідомив, що критерієм для вибору керівника фіскальної служби нашої області є досвід роботи на керівних посадах у фіскальних (податкових) органах.
Висловлюємо свою глибоку незгоду і обурення із обранням такого критерію.Діяльність податкових органів України, а відповідно і їх керівників, є однією із причин перебування економіки країни у глибокому нокдауні.
Ніхто інший, а саме керівники податкових органів:
• своїм вульгарним ставленням до перевірочної роботи, коли суми донарахувань в акти перевірок вписувалися, виходячи виключно із планів донарахувань, а не на підставі закону та податкового обліку платника,
• своїм нігілістичним відношенням до податкового закону, коли норми перекручувалися з точністю «до навпаки» від їх реального змісту (згадайте видуману фіскальною службою проблему «перенесення збитків на наступний період»),
• своєю непереборною жагою до корумпованої наживи (в Google словосполучення «корупція в податковій» дає кількість пошукових результатів Двісті сімдесят сім тисяч!),
• своєю імітацією реформ, вся суть яких зводиться тільки до зміни вашої назви (з податкової служби на Мінздох, з Мінздоху на фіскальну службу),
• своїм намаганням через кримінальні провадження змусити платника податків піддатися на вимоги: «плати, інакше буде гірше», навіть не дочекавшись рішення судів по надуманих нарахуваннях,
призвели до того, що українська податкова система в рейтингу простоти сплати податків перебуває між Ґренадою, Фіджі та Лесото і Папуа Новою Ґвінеєю ! на 108 ! місці у світі (www.pwc.com/gx/en/paying-taxes/overall-ranking-and-data-tables.jhtml), а податковий індекс, який оприлюднюється EBA, дає оцінку податковим умовам ведення бізнесу в Україні – 2,25 по п’ятибальній шкалі та перебуває в «зоні негативних оцінок» (http://www.eba.com.ua/static/EBA_Tax_Index_May_2015_ukr_pdf.pdf) - ценайгірший результат з 2011 року!
Такими промовистими є результати роботи керівників фіскальних (податкових) органів України «з великим досвідом роботи».
Отже, категорично заперечуємо проти визнання критерієм для обрання кандидатів на призначення керівника фіскальної служби Львівської області наявність досвіду керівної роботи у фіскальних органах України. Вказане має бути не критерієм відбору, а навпаки – обставиною, яка виключає можливість призначення на таку посаду.
З огляду на викладене,
ВИМАГАЄМО
1) обґрунтувати, чому «пропозиції кадрової комісії від 04.03.15  не можуть враховуватись під час призначення керівника ДФС у Львівській області», як це повідомлено на сайті ДФС України http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/205611.html
2) у разі об’єктивної неможливості реалізації Рішення Ради з кадрових питань ДФС України від 04 березня 2015 року провести у м. Львові відкритий конкурс із залученням представників громадськості Львівщини на зайняття посади начальника ГУ Державної фіскальної служби у Львівській області.
 
З повагою,
Голова Комітету підприємців Львівщини
Андрій Гринчук
 

ук